אמנת שירות - המרכז הישראלי לרפואת הלב

אמנת שירות

המרכז הישראלי לרפואת הלב, היל"ה, שם לעצמו למטרה להוביל את תחום רפואת הלב ולהיות מרכז ייחודי וייעודי בעל ערכים שירותיים ומקצועיים של איכות, מצוינות ואמינות.
בשל כך הוחלט על מיסוד כללי אתיקה ומינהל רפואי תקין, שיהוו את בסיס הפעילות של המרכז ויאפשרו קביעת סטנדרטים של מצוינות ומובילות.

אמנת השירות שלנו - "אני מאמין"
אנו, חברי צוות היל"ה, המרכז הישראלי לרפואת הלב, מתחייבים בזאת לתת לכל מטופלינו ובני משפחותיהם את המענה הרפואי והשירותי הטוב ביותר שאפשר.
אנו מאמינים, מעל לכל, שכל אדם באשר הוא זכאי לטיפול הרפואי המהימן והמקצועי ביותר שאפשר.
לפיכך שמנו לנו למטרה לגייס את הצוות הרפואי הטוב ביותר בתחומי הרפואה הקרדיולוגית, תוך עמידה בסטנדרטים טיפוליים מחמירים וקפדניים, ולספק את השירותים הרפואיים המקצועיים ביותר, לצד מענה אנושי ויחס חם ואדיב.
אנו מתחייבים בזאת לשים מעל לכל את טובתו הרפואית של המטופל.

אחריות רפואית
הרופא המטפל הוא הרופא הראשון שאליו מגיע המטופל לקבלת הייעוץ והטיפול.
רופא זה נושא באחריות אישית מלאה לשלומו של המטופל ולטיפול הרפואי שהוא מקבל לפני, במהלך ואחרי הטיפול, עד להחלמתו המלאה או עד לסיום הטיפול.
האחריות המלאה של הרופא המטפל כוללת הכנה נכונה של המטופל לפעולה, מתן הוראות והנחיות לצוות המטפל, לצוות האדמיניסטרטיבי ולצוות במחלקה, לרבות הפניית המטופל לבדיקות טרום הפרוצדורה. רופאים נוספים המעורבים בטיפול יבצעו את כל הפעולות והייעוציים בתיאום מלא עם הרופא המטפל ובאישורו.