אמנת השירות - המרכז הישראלי לרפואת הלב

אמנת השירות

המרכז הישראלי לרפואת הלב (היל"ה) שם לעצמו למטרה להוביל את תחום רפואת הלב, ולהוות מרכז ייחודי וייעודי בעל ערכים שירותים, מקצועיים ותדמיתיים של מובילות, איכות, מצוינות ואמינות.
בשל כך, הוחלט על מיסוד כללי אתיקה ומנהל רפואי תקין שיהוו את בסיס הפעילות של המרכז, ויאפשרו קביעת סטנדרטים של מצוינות ומובילות.

אמנת שירות - "אני מאמין"
אנו, צוות המרכז הישראלי לרפואת הלב (היל"ה) מתחייבים בזאת לתת לכל מטופלינו ובני משפחותיהם את המענה הרפואי והשירותי הטוב ביותר שבנמצא.
אנו מאמינים מעל לכל בהיותו של כל אדם, באשר הוא, זכאי לטיפול הרפואי המהימן והמקצועי ביותר האפשרי.

לפיכך:
שמנו לנו למטרה לספק את השירותים הרפואיים המקצועיים ביותר לצד מענה אנושי, יחס חם ואדיב.
אנו מתחייבים בזאת, לשים מעל לכל את טובתו הרפואית של המטופל.
אנו, הצוות הרפואי והלוגיסטי של המרכז שמנו לנו למטרה לשקוד על גיוס הצוות הרפואי הטוב ביותר שבנמצא בתחומי הרפואה הקרדיולוגית,
תוך עמידה וחתירה לסטנדרטים טיפוליים מחמירים וקפדניים.

אחריות רפואית
הרופא המטפל הוא הרופא הראשוני שאליו הגיע המטופל לקבלת הטיפול.
רופא זה נושא באחריות אישית מלאה לשלומו של המטופל ולטיפול הרפואי שהוא מקבל לפני, במהלך ואחרי הטיפול עד להחלמתו המלאה או לסיום הטיפול.
האחריות המלאה על הכנה נכונה של המטופל לפעולה/ניתוח, מתן הוראות והנחיות לצוות המטפל והאדמיניסטרטיבי והצוות במחלקה חלה על הרופא המטפל, לרבות הפניית המטופל לבדיקות טרום הפרוצדורה. רופאים נוספים המעורבים בטיפול יבצעו את כל הפעולות והייעוציים בתיאום מלא עם הרופא הראשוני של המטופל, ופעולות אילו יבוצעו באישורו.